Przed podpisaniem umowy najmu lub zakupem lokalu warto mieć pewność, że jego warunki techniczne pozwolą na uruchomienie w nim planowanej działalności, dlatego dla Państwa bezpieczeństwa proponujemy oględziny lokalu wraz z jego inwentaryzacją, która posłuży następnie do przygotowania projektu technologicznego.
W celu wykonania budowlanej adaptacji lokalu a także przeprowadzenia późniejszej procedury formalnej niezbędne jest posiadanie projektu apteki/placówki medycznej. Wykonamy go dla Państwa niezależnie od jej lokalizacji. Nasza wieloletnia specjalizacja w tej dziedzinie – ponad 200 aptek – pozwala uniknąć różnego rodzaju niedociągnięć mających wpływ na koszt i termin uruchomienia placówki. Każdy z naszych projektów jest uzgodniony i podpisany przez rzeczoznawców z zakresu Ppoż, Sanepid oraz BHP.
Dysponujemy trzema zespołami pracowników budowlanych posiadających duże doświadczenie w zakresie adaptacji/przebudowy lokali na potrzeby apteki lub innej działalności medycznej. Zajmujemy się kompleksowo przebudową/adaptacją lokalu wraz z dostarczeniem niezbędnych materiałów budowlanych aż po uzyskanie wszelkich wymaganych protokołów, zaświadczeń czy opinii. Doświadczenie w tej dziedzinie pozwala nam szybko, sprawnie i niedrogo na przygotowanie lokalu zgodnie z projektem oraz szczególnymi wymaganiami lokalnych służb, w tym PSSE czy WIF.
Wiemy, że apteka ma nie tylko dobrze wyglądać, ale przede wszystkim przynosić zyski - projekty wnętrza przygotowywane są więc przez specjalistę z zakresu merchandisingu aptecznego. Staramy się aby każdy nasz projekt był oryginalny, niepowtarzalny, dopasowany przede wszystkim do wymagań i życzeń Klienta, ale również do charakteru apteki i miejsca. Projekty opracowujemy na najnowocześniejszych programach komputerowych, dzięki czemu ostateczny wygląd mebli w niczym nie różni się od przedstawionej Państwu wizualizacji.
Dostarczamy meble z różnych „półek cenowych”, od najtańszych mebli wykonanych z płyty laminowanej, poprzez technologie lakierowania wysokiej jakości lakierami włoskiej firmy ICA i Rovea, laminowania laminatami HPL, Perstorp, Polyrey, aż do stylowych mebli fornirowanych. Są one produkowane po uprzedniej akceptacji wcześniej przygotowanej aranżacji wnętrza (patrz punkt wyżej). Ich zakup można sfinansować przy pomocy firmy leasingowej. Montaż mebli wykonywany jest przez doświadczone ekipy montażowe, które pracują również w weekendy i dni wolne od pracy.
Podstawowe wyposażenie apteki to, oprócz mebli aptecznych, m.in. osprzęt komputerowy, fiskalny oraz oprogramowanie a także literatura apteczna, chłodziarki, wagi laboratoryjne oraz inny sprzęt służący przygotowywaniu leków recepturowych. Przy współudziale naszych wieloletnich Partnerów kompleksowo wyposażymy Państwa aptekę począwszy od środków czystości aż po profesjonalny sprzęt elektroniczny.
Jest to jeden z najistotniejszych punktów naszej oferty – zarządzamy inwestycją począwszy od przygotowania projektu apteki, poprzez adaptację lokalu i jego kompletne wyposażenie aż po uzyskanie zezwolenia na prowadzenie apteki. Na podstawie pełnomocnictwa reprezentujemy Państwa przed wszelkimi instytucjami uczestniczącymi, m.in. PSSE, OIA, WIF, w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania zezwolenia WIF. Z doświadczenia znamy oczekiwania poszczególnych Inspektoratów Nadzoru Farmaceutycznego, pozwala to na szybkie i skuteczne przeprowadzenie pełnej procedury administracyjnej. Wprowadzenie tego elementu do oferty ma służyć Państwa bezpieczeństwu i wygodzie - spowodowane było w szczególności skomplikowaną procedurą związaną z uzyskaniem zezwolenia na prowadzenie apteki.